بازار یابی شبکه ای
تجارت شبکه ای تجارت برتر
اطلاعاتی در مورد نحوه بازار یابی شبکه ای سالم در شرکت پنبه ریز

بازار یابی شبکه ای به زنجیره ای از مصرف کنندگان فعالی گفته می شود که برای شرکتی خاص که خود مشتری محصولاتش بوده اند شروع به بازار یابی در بین آشنایان و دیگر دوستانشان میکنند و سازمانی متشکل از مشتری های دیگر را می سازند. و درصدی از فروش را به عنوان حق الزحمه و یا پورسانت دریافت میکنند. این کاملا متفاوت با بازار یابی سنتی است که در آن بازار یابان اجناس را به افراد غریبه و سوپر مارکتها و یا مصرف کنندگان غریبه و یا اصطلاحا در بازار سرد می فروشند. در بازار یابی شبکه ای معمولا کالا و خدمات یک شرکت  از طریق مشتریان همان شرکت که مصرف کننده آن کالا هستند در بین دوستان و آشنایان آن مشتری ، تبلیغ کلامی شده و بفروش می رسد که اصطلاحا به این بازار فروش ، بازار گرم اطلاق میشود. معمولا افراد به گفته های یک دوست و آشنا که مصرف کننده یک کالا بوده بیشتر در مورد کیفیت آن کالا توجه میکنند تا یک تیزر تبلیغاتی یا پوستر و بیلبوردهای تبلیغاتی. این است که تولید کنندگان بسیاری به این مهم توجه کرده و سعی میکنند با دادن امتیاز های مختلف ، مشتریان خود را تشویق کنند که دوستان و آشنایانشان را به خرید محصولات شرکت ترغیب کنند و درصدی از فاکتور خرید  آن مشتری را به عنوان پورسانت دریافت کنند و به همین صورت اگر هر مشتری جدید هم فعال گردید یا خرید مجددی داشت باز هم درصد پاداش بازاریاب که این شخص را معرفی کرده پرداخت میگردد.

اینجاست که بازار یابی شبکه ای شکل جامعتر و حرفه ای تری به خود میگیرد و شرکتهای مختلف در این رقابت برای جذب مشتریهای فعال تر ، سعی میکنند که با طرحهای مختلف و درصدهای مختلف سوددهی ، مشتریهای فعال بیشتری را به خدمت بگیرند. از میزان پورسانت برای فروش مستقیم تا میزان سطحهای مختلفی که برای دریافت پورسانت اضافه میگردد گرفته تا درصدهای مختلف در هر سطح. این درامد چند باره از یک مشتری ، باعث ترغیب شدن مشتری برای فعالیت گردیده تا مشتریهای بیشتری را تشویق به خرید محصولات شرکت میکند. شرکت هم بدون هیچ هزینه تبلیغات و یا حق پخش به واسطه های مختلف ، مستقیما کالای خود را بفروش رسانده و سود بیشتری می برد. یک سود 2 طرفه در تولید و مصرف .

این روش از طریق بازار یابی اینترنتی، خانوادگی ، منطقه ای  و هزاران روش دیگر قابل انجام هست و این هم از جذابیت این کار است که هر کس با توجه به توانمندی منحصر به خود میتواند این کار را انجام دهد. از کسانی چون یک زن خانه دار که مقعیت کار در خارج از منزل را ندارد تا کسانی که به عنوان یک شغل دوم آن را انتخاب میکنند. این کار نیاز به سرمایه مالی  و همچنین تحصیلاتی ندارد و همچنین نیاز به هزینه های جانبی چون دفتر کار ، انبار نگهداری کالا ، هزینه حمل و نقل کالا برای مشتریان  و تخصص فروش نیز ندارد. این کار هم به عنوان شغل دوم و هم به عنوان یک شغل ثابت میتواند انجام گیرد و ارتباط فیزیکی هم با کسانی است که مشتری فعال شما هستند که از نزدیکان و دوستان خود شما هستند.

روش کار کاملا ساده انجام میگیرد. کلیه کارها از ثبت نام تا خرید گرفته  تا دریافت کالا و همچنین معرفی مشتریان و دریافت پورسانت ، کاملا مکانیزه انجام میگیرد و نیاز به حضور فیزیکی ندارد. شما با کد معرف شخصی که شما را به شرکت معرفی کرده در سایت شرکت ثبت نام میکنید ، بعد از ثبت نام یک دفتر کار مجازی در سایت شرکت به شما تعلق میگیرد و شما در دفتر کار مجازی خود محصولات مورد نظر خود را به جای سوپر مارکت مستقیما از خود شرکت با تخفیف دریافت میکنید و از طریق خود سایت هم پول آنرا پرداخت میکنید و پست هم کالای شما را درب منزلتان به رایگان تحویل خواهد داد. در صورت تمایل به فعالیت برای شرکت ، فرم درخواست نمایندگی فروش را در دفتر کار خود پر کرده و همرا با اسکن کارت ملی خود برای شرکت ارسال میکنید. این کار به صورت رایگان انجام میشود. بعد از تایید درخواست شما که به ایمیلتان ارسال میگردد میتوانید کار خود را شروع کنید. حامی شما جزوه آموزشی را در اختیارتان میگذارد یا برایتان ایمیل میکند. این کار روشهای مخصوص به خود را دارد که در عین سادگی بسیار پراهمیت هستند. پیشنهاد میشود قبل از مطالعه متن آموزش اولیه ، کار و محصولات را به کسی فعلا معرفی نکنید.

این کار پتانسیل بالایی برای درآمد دارد. شما میتوانید در ماه چند صد هزار تومان و یا چند میلیون تومان در ماه برای خود کسب درآمد داشته باشید. این به خود شما بستگی دارد که میزان درآمد شما چقدر باشد.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت رسمی شرکت مروارید پنبه ریز به آدرس www.panberes.ir   مراجعه نمایید . در ضمن در بخش نظرات وبلاگ میتوانید سوالات خود را مطرح نمایید. لطفا بعد از ثبت سوال ، ایمیل خود را برای ارسال جواب هم ثبت کنید

موفق و سربلند باشید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 41389
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1